måndag 20 februari 2012

Bokreatips

Denna vecka är det tips på böcker från bokrean som Lyran efterfrågar i Tematrio.


Ur den beställning som jag har lagt in på Bokus plockar jag fram dessa tre.

Joyce Carol Oates - Dagbok 1973 -82
Jag tycker om att läsa dagböcker och jag tycker för det mesta om Joyce Carol Oate.

Jag är bröderna Walker - Jan Kjaerstad
Kjaerstad är en författare jag tycker om så jag slog till på den här boken som jag inte har läst.

Michail - Panait Istrati
Det är ju rumänskt på bokmässan 2013 och jag kan alldeles för lite om rumänska författare. Lyckligtvis hittade jag den här boken på rean tack vare  hanneles bokparadis

3 kommentarer:

  1. Oates dagböcker hittade jag på loppis...
    Och Istrati har jag beställt :)

    SvaraRadera
  2. Tack Hannele det var du som rekommenderad Istrati. Ska bli spännande att läsa honom.

    SvaraRadera
  3. Frågan är HUr ska jag kunna låta bli att handla nåt på rean..! Tänkte göra ett försök...

    SvaraRadera