torsdag 1 december 2011

Läsrapport för november

Här kommer läsrapport för november. Hösten har inte bjudit på några kvantitativa läsrapporter. Jobbet tar mycket tid och en hel det böcker av stor volym har jag läst dock ej denna månad.

Kura skymning - Josefin Roos
Sommar utan män - Siri Hustvedt
Emma och Uno - Märta Tikkanen
Korparna - Thomas Bannerud
Livet börjar på fredag - Ioana Parvulescu


Summa sidor: 1322 Nja bättre borde jag kunna
Summa klassiker: ingen den här månaden heller, inte bra. Jag håller inte mitt löfte med minst en klassiker i månaden
Månadens bästa: Korparna utan tvekan
Månadens besvikelse: Sommar utan män som jag tyckte var lite tunn. Jag tycker inte Siri Hustvedt har kommit ut med något riktigt bra sedan hon skrev Vad jag älskade.
Månadens intressantaste: Livet börjar på fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar