måndag 10 oktober 2011

Bokstödet byter namn

Efter att ha haft så mycket krångel med att få ut mina inlägg på bokbloggar.nu/se tror jag att det kanske är löst nu. Jag har skrivit inlägg men inte kunnat nå ut. Lätt frustrerande.Då jag trodde att det var något olösligt fel på min blogg beslöt jag mig att byta bloggnamn; så nu heter Bokstödet istället NATTENS BIBLIOTEK. Tanken är att fortsätta precis som med Bokstödet men med ett annat namn. Jag är samma person bakom Nattens bibliotek som läser samma typ av böcker gör samma typ av inlägg som bokstödet.
Ni som har varit i kontakt med Bokstödet vet alltså att nu är det Nattens bibliotek som gäller.
Maria på Bokbloggar.nu och Daniel på Bokbloggar.se har varit väldigt hjälpsamma och försökt få rätsida på felet.
Jag har också insett att man behöver nog vara mer datatekniskt begåvad än vad jag är för att ha en blogg. Jag kanske måste gå på kurs helt enkelt :)

2 kommentarer:

  1. Så det är här du håller till nu! Var lite rädd att du slutat blogga. Hoppas det fungerar bättre med det tekniska här.

    Fint namn på bloggen!

    SvaraRadera
  2. Nu blev det så här. Kanske inte det optimala att byta namn. Men här finns jag nu och hoppas att det tekniska ska fungera.

    SvaraRadera