måndag 7 november 2011

Fin utmärkelse, man tackar

 


Tack Vicky på Böcker etc som har givit mig den fina utmärkelsen. Jag blev väldigt glad. En påminnelse att det faktiskt finns människor som läser det man skriver. Det känns varmt.
Naturligtvis är Vicky också värd en sådan utmärkelser för hennes blogg som jag ofta besöker och som alltid innehåller något roligt och inspirerande.

Det är inte lätt att välja en blogg att ge en utmärkelse till då risken att man glömmer någon är stor. Bland de bokbloggar jag flitigast besöker är:

ingridsboktankar
Som på ett intressant sätt besöker och söker upp gamla glömda orter och författare. Oerhört berikande.
dantesbibliotek
För energin att skapa en nordisk läsutmaning och naturligtvis intressanta inlägg
lyrannobel.blogspot
För sin oerhörda beläsenhet när det gäller författare jordenrunt och få igång bokbloggare med sin Tematrio. 
tekoppenstankar.wordpress
För sina insiktsfulla analyser över dagen som du skänker oss och din otroliga läshunger och läsbegär.
ordochingavisor
Alltid intressanta inlägg och tankar om litteratur

Det här var bara 5 men det finns så många fler jag skulle vilja ge en utmärkelse till som förser mig med intressant information om böcker och tankar därom.


3 kommentarer:

  1. Åh, tack så mycket. Vad glad jag blir! Du gjorde förvandlade just min ganska trista måndagskväll till en lite finare. :)

    SvaraRadera
  2. Therese: Då blev jag glad. Det är en glädje att göra andra glada.

    SvaraRadera
  3. Du ska ha stort tack! Det känns väldigt inspirerande att få god kritik :-)

    SvaraRadera